»V novem poglavju z naslovom Točka preloma je igralna izkušnja WYT posodobljena z elementi, ki se odzivajo na aktualne družbenopolitične situacije, prostor videoigre pa se prelije v prostor razstave.«
»Informacijsko-ideološka pot te misije in hkrati osebnostnega testa po besedah ustvarjalcev vodi do več mogočih sklepov – različnih med seboj izključujočih se resnic – ki pa jih igralec ali igralka s svojimi odločitvami ne le določa in izbira, ampak tudi sooblikuje, utrjuje in širi.«
»Z nedefiniranimi, zabrisanimi in nerazpoznavnimi obrazi ekspresivnih linij, postavljenimi v brezmejen, monokromen prostor.«
»Deset odstotkov naših otrok je zasvojenih z videoigrami, osem pa z družbenimi omrežji.«
»V čustveno strnjenem izrazu, ki se zelo natančno spaja z jezikom predstave, nas igralec Matevž Müller previdno vodi v čustveno zgodbo družine dečka Tonija.«
»Najprej je bila moja ideja predvsem postavitev varnega notranjega igralnega prostora s primerno temperaturo za zajce.«
»Prostor te razstave mi je tako omogočil ukvarjanje z Ilustriranjem ženskih in moških golih teles, kar se je včasih štelo za nespodobno, čeprav je šlo zgolj za znanstveno zaznamovanje, in menim, da posledice tega nosimo še danes v svojem sprejemanju in dojemanju. V svoji seriji medicinskih ilustracij različnih človeških spolovil sem tako želela zajeti orisano tematiko festivala in s tem prikazati lepoto znanstvene ilustracije, raznolikost človeških teles in drugačen pogled na t. i. erotiko.«
»saj živimo v svetu metafor, pojmov in odnosov, nekaterih izključno občih, a še več subjektivnih«
»saj živimo v svetu metafor, pojmov in odnosov, nekaterih izključno občih, a še več subjektivnih.«
»Režijski pristop Katarine Klajn niza v sebi sklenjene posamične prizore v homogeno celoto. Tak princip ponuja bogat material in omogoča igralski prostor, ki ga oba protagonista Urška Klajn Marion in Žiga Medvešek polno in kakovostno izkoristita.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju