»V novem poglavju z naslovom Točka preloma je igralna izkušnja WYT posodobljena z elementi, ki se odzivajo na aktualne družbenopolitične situacije, prostor videoigre pa se prelije v prostor razstave.«
»Informacijsko-ideološka pot te misije in hkrati osebnostnega testa po besedah ustvarjalcev vodi do več mogočih sklepov – različnih med seboj izključujočih se resnic – ki pa jih igralec ali igralka s svojimi odločitvami ne le določa in izbira, ampak tudi sooblikuje, utrjuje in širi.«
»Že to, da smo si morali prostor poiskati sami. Vse to se mi zdi zelo osvobajajoče, kar je dobra izkušnja za naprej.«
»Z nedefiniranimi, zabrisanimi in nerazpoznavnimi obrazi ekspresivnih linij, postavljenimi v brezmejen, monokromen prostor.«
»Deset odstotkov naših otrok je zasvojenih z videoigrami, osem pa z družbenimi omrežji.«
»V čustveno strnjenem izrazu, ki se zelo natančno spaja z jezikom predstave, nas igralec Matevž Müller previdno vodi v čustveno zgodbo družine dečka Tonija.«
»Najprej je bila moja ideja predvsem postavitev varnega notranjega igralnega prostora s primerno temperaturo za zajce.«
»Pogosto gre za motive prostorov ali stanj, v katerih se moramo na novo orientirati, ali za ambivalentne prostore, ki nasprotujejo običajni logiki ureditve ter z njo povezanim občutkom identitete.«
»Prostor te razstave mi je tako omogočil ukvarjanje z Ilustriranjem ženskih in moških golih teles, kar se je včasih štelo za nespodobno, čeprav je šlo zgolj za znanstveno zaznamovanje, in menim, da posledice tega nosimo še danes v svojem sprejemanju in dojemanju. V svoji seriji medicinskih ilustracij različnih človeških spolovil sem tako želela zajeti orisano tematiko festivala in s tem prikazati lepoto znanstvene ilustracije, raznolikost človeških teles in drugačen pogled na t. i. erotiko.«
»To je edina takšna zbirka v goriškem prostoru, kot tudi zaradi njene umestitve zunaj običajnih galerijskih prostorov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju